Zespół Queens Of The Stone Age w osobliwy sposób promuje nowy album “…Like Clockwork”. W ramach kampanii, fani mogą znaleźć dziwne wiadomości na swojej poczcie głosowej.
Grupa wystartowała właśnie z nową stroną internetową Likeclockwork.tv. Odwiedzając witrynę, w oznaczonym polu można wpisać swój numer telefonu, a po jakimś czasie przerażający jegomość zostawi wiadomość na automatycznej sekretarce w stylu “Widokiem z piekła jest błękit nieba”.
Oficjalnym singlem promującym longplay “…Like Clockwork” jest utwór “My God Is The Sun”, z którym można zapoznać się poniżej.
W wywiadzie dla rozgłośni BBC1, wokalista QOTSA – Josh Homme przyznał, że praca w studio nie należała do najłatwiejszych.
- Czułem się jakby stado małp uwiesiło mi się u ramion – mówi Homme. – Za każdym razem ten proces jest trudny.
Na szóstym w dorobku longplayu grupy gościnnie wystąpili Elton John, Dave Grohl, Alex Turner i Trent Reznor. Krążek “…Like Clockwork” pojawi się w sklepach 3 czerwca. Regularną dyskografię kapeli zamyka wydawnictwo “Era Vulgaris” z 2007 roku.
Queens Of The Stone Age są headlinerami tegorocznego Heineken Open’er Festival, który odbędzie się w dniach 3-6 lipca w Gdyni. Na lotnisku Babie Doły wystąpią 5 lipca.
AniCeg | digital spy
Dodano: