» Relacje

Guru reklamy wydał kryminał (wideo)

Iwo Zaniewski, jedna z największych gwiazd polskiej reklamy, wydał książkę. „Czego nie słyszał Arne Hilmen”. Na spotkaniu autorskim, na którym fragmenty książki czytał Marek Kondrat nie zabrakło naszej kamery.

Jest cenionym malarzem i fotografikiem, który wystawiał m.in. w Muzeum Narodowym w Warszawie, Today Art Museum w Pekinie i Wison Art Center w Szanghaju. Na początku lat 90. związał się z branżą reklamową. Tworzył bądź współtworzył kampanie reklamowe takich firm jak Knorr, Frugo, Malma, Tetley, Olej Kujawski, Simplus i słynną, za sprawą udziału kabaretu Mumio, najdłużej trwającą polską kampanię dla marki Plus. Niedawno zajął się literaturą. Co prawda tekst „Czego nie słyszał Arne Hilmen” powstał wiele lat temu jako scenariusz filmowy, ale dopiero w 2012 roku doczekał się formy kryminału. Książka Zaniewskiego to jego literacki debiut, miejscem akcji jest posępna Norwegia, a bohaterem tytułowy Arne Hilmen, czyli fizyczna kopia autora. To psychologiczny kryminał i thriller w jednym. Zaniewski zmieścił swoją historię na 350 stronach, nie ozdobił jej żadnym zdjęciem ani rysunkiem.

Dodano:
Tagi: , , , ,
.

Polecamy: Show Film Studio